Що робити, якщо загубили квиток на поїзд

Пасажирські перевезення

Питання загубленого квитка чітко регламентовано Постановою Кабінету міністрів України та Правилами перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України.

Так, згідно пункту 23 Постанови КМУ від 19.03.1997 № 252 “Про порядок обслуговування громадян залізничним транспортом” (далі – Постанова), загублені та викрадені квитки відновленню не підлягають.

Аналогічні пункти передбачені й Правилами перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України (далі – Правила): пункт 2.45 – Загублені та викрадені проїзні документи не поновлюються; для приміських перевезень пункт 32.27 – Загублені квитки не поновлюються.

Квиток загублений після посадки в поїзд

Якщо пасажир загубив або у нього викрали квиток після посадки у поїзд і він потрапив на перевірку посадовими особами перевізника (ревізори, контролери), його може очікувати штраф за безоплатний проїзд, якщо факт оплати проїзду не буде доведено. Це актуально для приміських та регіональних поїздів, коли квитки зберігаються у пасажира.

Так, згідно з пунктом 18.12 Правил, пасажир, який загубив проїзний документ після посадки в поїзд, звільняється від сплати штрафу, якщо факт того, що проїзний документ дійсно загублений, буде доведено. На подальший шлях пасажир зобов’язаний купити новий проїзний документ або залишити поїзд.

Якщо йдеться про поїзд далекого сполучення, то квитки (крім квитків на електронних носіях) повинні зберігатися у провідника на всьому шляху прямування пасажира від початкової станції (пункт 7.9 Правил) та повертатися за 30 хвилин до прибуття на станцію призначення у погашеному стані (пункт 7.19 Правил). Пасажир повинен зберігати квиток до виходу на перон.

Як можна відновити квиток

Електронні проїзні квитки це єдиний варіант квитка, який ви можете відновити й за певних умов. Якщо ви купували за допомогою електронних засобів, скористайтеся наступними порадами:

  1. Купували через booking.uz.gov.ua – авторизуйтеся на сайті під своїм логіном, далі перейдіть до кабінету (https://booking.uz.gov.ua/cabinet/actual/) та в розділі “Актуальні квитки” ви знайдете придбані проїзні та перевізні документи.
  2. Купували через Приват24 – перейдіть до розділу Сервіси > Транспорт > Поїзд.
  3. Купували через чат-бот: у меню в чат-боті оберіть “актуальні квитки”.
  4. Купували через офіційний мобільний застосунок УЗ: авторизуйтеся в застосунку і на головній сторінці побачите невикористані проїзні майбутньої подорожі або перейдіть в архів.

Також якщо ви купували квиток за допомогою booking.uz.gov.ua, мобільного застосунку або Приват24, на ваш електронний проїзний повинен бути надісланий на вказану під час покупки адресу електронної пошти, звісно, якщо ви від цього не відмовились.

Ваша оцінка допомогає визначити корисність статті:
Like this 0

guest
якщо бажаєте отримувати сповіщення
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Стежити за нами

Соціальні мережі

Канали у месенджерах

booking.uz.gov.ua
Офіційний сайт продажу квитків

uz-vezemo.uz.gov.ua
Інформація щодо затримок поїздів
Громадська думка

Південно-Західна залізниця - нова назва

Переглянути результати

Завантажується ... Завантажується ...
Нові коментарі
@Дмитро Гайдук: Добрий день. Ні, це не помилка. Самое в такому вигляді термін нав...
До публікації: Поїзд або потяг. Як правильно?
@Степан: Даючи пояснення, ви самі допустилbсь помилки. Сумно. В пояснені щ...
До публікації: Поїзд або потяг. Як правильно?
@Движенец: Добрий день. Згідно з п.23 Постанови КМУ від 19.03.1997 № 252 "Пр...
До публікації: Електронний квиток на поїзд: все, що треба знати
@Галина Курилич: Допоможіть знайти придбані квитки на потяг на 23 листопада Львів ...
До публікації: Електронний квиток на поїзд: все, що треба знати
@Дмитро Гайдук: Добрий день) Під час повітряної тривоги міська електричка продовж...
До публікації: Як оплатити проїзд у київській міській електричці?