Зворотній зв’язок

Якщо у Вас виникли питання, пропозиції, скарги – Ви можете звернутися до нас, написавши листа у вільній формі на адресу service@raillog.uz.ua.

Пам’ятайте, чим детальніше опишете своє звернення, тим краще і швидше побудуємо діалог.

Усі отримані звернення реєструються в обов’язковому порядку. Перелік опрацьованих запитів

Час розгляду – до п’яти робочих днів.

Наш канал в telegram: t.me/raillog


295 • Інформацію змінено: 12.03.23 о 22:35
Стежити за нами

Соціальні мережі

Канали у месенджерах

booking.uz.gov.ua
Офіційний сайт продажу квитків

uz-vezemo.uz.gov.ua
Інформація щодо затримок поїздів
Громадська думка

#залізна_українізація: Зміни сигнальних позначок (Ч => П)

Переглянути результати

Завантажується ... Завантажується ...
Нові коментарі
@Движенец: Добрий день. Згідно з п.23 Постанови КМУ від 19.03.1997 № 252 "Пр...
До публікації: Електронний квиток на поїзд: все, що треба знати
@Галина Курилич: Допоможіть знайти придбані квитки на потяг на 23 листопада Львів ...
До публікації: Електронний квиток на поїзд: все, що треба знати
@Дмитро Гайдук: Добрий день) Під час повітряної тривоги міська електричка продовж...
До публікації: Як оплатити проїзд у київській міській електричці?
@Наталія: Питання. Чи мають право продавати в повітряну тривогу квитки в кі...
До публікації: Як оплатити проїзд у київській міській електричці?
@Влад: А я Влад Валакас з львівської залізниці
До публікації: ЦШ-0001 Інструкція з сигналізації на залізницях України