Унікальність поїзда полягає в тому, що зазвичай у міжнародному сполученні курсують вагони габариту RIC.
31 травня із Києва до Варшави відправився пасажирський поїзд у складі з 14 вагонів стандартного для українських залізниць габариту (1-ВМ). По станції Ягодин поїзд робить технічну зупинку для зміни візків з широкої на вузьку колію (1520 > 1435 mm).
У тестовий рейс поїзд відправився з метою визначення сумісності вагонів Укрзалізниці звичайного габариту з залізничною інфраструктурою Польщі за ініціативи української делегації, яку очолює віце-прем’єр із відновлення України, міністр розвитку громад, територій та інфраструктури Олександр Кубраков.
Наразі існує підвищений попит перевезення до західних країн, зокрема, до Польщі. Укрзалізниця має обмежену кількість вагонів габариту RIC. В умовах тривалої війни оновити рухомий склад поїздів міждержавного сполучення у необхідному обсязі не є можливим і доцільним. Голова правління АТ “Укрзалізниця” Євген Лященко зазначає, що це дозволить збільшити обсяг запропонованих місць у прямому міжнародному залізничному сполученні між Україною та Польщею у два-три рази.
Залишається лише отримати узгодження від польських залізничників на курсування поїзда у складі з вагонів такого габариту.
1 польщаХарків-Пас. | Івано-Франківськ |
Запоріжжя | Тернопіль |
Чернівці | Луцьк |