Представлено доступні методи отримати інформацію про затримки поїздів Укрзалізниці.
Затримка поїзда – це відхилення поїзда від передбаченого графіком руху часу. Графік руху поїздів є надзвичайно важливим для злагодженої роботи всіх підрозділів залізниці і його виконання є обов’язковим усіма працівниками, що задіяні в перевізному процесі. Проте, незважаючи на всю його важливість, затримки все ж таки трапляються.
Самий простий спосіб дізнатися достовірну інформацію про затримку поїзда – безпосередньо на вокзалі прослухати оголошення диктора, подивитися на табло вокзалу або завітати у довідкове бюро (за наявності). Але сьогодні існують ще й інші офіційні джерела.
Якщо так сталося, що ваш поїзд затримується, інформацію про орієнтовний час затримки поїзда та подальші ваші дії можна дізнатися безпосередньо у поїзної бригади – провідника або начальника поїзда.
Портал “УЗ Веземо” (uz-vezemo.uz.gov.ua) став доступний з перших днів повномасштабної війни росії проти України. На сторінці “затримка поїздів” – uz-vezemo.uz.gov.ua/delayform/ – відображається перелік усіх таких поїздів та час їх затримки.
Інформацію про затримку поїздів також можна отримати на офіційному сайті Укрзалізниці за посиланням uz.gov.ua/passengers/delay_info. Це найстаріший (доступний з 2013 року), але й досі працюючий спосіб отримати інформацію про список поїздів, що прибувають на вказану станцію з затримкою. Із мінусів, у порівнянні з порталом “УЗ Веземо”, це інформація лише по конкретній станції.
Укрзалізниця має офіційні чат-боти у Viber, Telegram. Дізнатися інформацію про затримку можна обравши відповідну кнопку у головному меню.
Інформацію про запізнення поїзда також можна дізнатися і у мобільному застосунку. Для цього перейдіть на вкладку “Табло” та оберіть необхідну станцію з доступних у переліку. На вкладці “Прибуття” буде позначка про затримку поїзда на станцію прибуття.
Якщо немає можливості отримати інформацію вище наведеними способами, єдиним альтернативним варіантом залишається дзвінок на гарячу лінію Укрзалізниці за номером:
0 800 503 111.
Діджиталізація дозволяє сьогодні отримати інформацію про затримки у будь-який спосіб: на сайті, в чат-боті або ж у мобільному застосунку. При цьому важливо розуміти, що навіть незважаючи на те, що наведені вище способи є офіційним джерелом інформації Укрзалізниці, оперативно дізнатися про час затримки, колію прибуття, тривалість зупинки (якщо її скорочено), подальший порядок руху поїзда або інший порядок дій пасажирів є можливим безпосередньо на вокзалі через оголошення працівників залізниці або від працівників поїзної бригади поїзда.
пасажирам, розклад рухуХарків-Пас. | Івано-Франківськ |
Запоріжжя | Тернопіль |
Чернівці | Луцьк |