Де дізнатися інформацію про затримку поїзда?

Представлено доступні методи отримати інформацію про затримки поїздів Укрзалізниці.

Затримка поїзда – це відхилення поїзда від передбаченого графіком руху часу. Графік руху поїздів є надзвичайно важливим для злагодженої роботи всіх підрозділів залізниці і його виконання є обов’язковим усіма працівниками, що задіяні в перевізному процесі. Проте, незважаючи на всю його важливість, затримки все ж таки трапляються.

Самий простий спосіб дізнатися достовірну інформацію про затримку поїзда – безпосередньо на вокзалі прослухати оголошення диктора, подивитися на табло вокзалу або завітати у довідкове бюро (за наявності). Але сьогодні існують ще й інші офіційні джерела.

Якщо ви пасажир і їдете в поїзді

Якщо так сталося, що ваш поїзд затримується, інформацію про орієнтовний час затримки поїзда та подальші ваші дії можна дізнатися безпосередньо у поїзної бригади – провідника або начальника поїзда.

Офіційний портал “УЗ Веземо”

Портал “УЗ Веземо” (uz-vezemo.uz.gov.ua) став доступний з перших днів повномасштабної війни росії проти України. На сторінці “затримка поїздів” – uz-vezemo.uz.gov.ua/delayform/ – відображається перелік усіх таких поїздів та час їх затримки.

Офіційний сайт Укрзалізниці

Інформацію про затримку поїздів також можна отримати на офіційному сайті Укрзалізниці за посиланням uz.gov.ua/passengers/delay_info. Це найстаріший (доступний з 2013 року), але й досі працюючий спосіб отримати інформацію про список поїздів, що прибувають на вказану станцію з затримкою. Із мінусів, у порівнянні з порталом “УЗ Веземо”, це інформація лише по конкретній станції.

Чат-боти

Укрзалізниця має офіційні чат-боти у Viber, Telegram. Дізнатися інформацію про затримку можна обравши відповідну кнопку у головному меню.

Мобільний застосунок УЗ

Інформацію про запізнення поїзда також можна дізнатися і у мобільному застосунку. Для цього перейдіть на вкладку “Табло” та оберіть необхідну станцію з доступних у переліку. На вкладці “Прибуття” буде позначка про затримку поїзда на станцію прибуття.

Гаряча лінія

Якщо немає можливості отримати інформацію вище наведеними способами, єдиним альтернативним варіантом залишається дзвінок на гарячу лінію Укрзалізниці за номером:
0 800 503 111.

Підсумок

Діджиталізація дозволяє сьогодні отримати інформацію про затримки у будь-який спосіб: на сайті, в чат-боті або ж у мобільному застосунку. При цьому важливо розуміти, що навіть незважаючи на те, що наведені вище способи є офіційним джерелом інформації Укрзалізниці, оперативно дізнатися про час затримки, колію прибуття, тривалість зупинки (якщо її скорочено), подальший порядок руху поїзда або інший порядок дій пасажирів є можливим безпосередньо на вокзалі через оголошення працівників залізниці або від працівників поїзної бригади поїзда.

,
5 2 голоси
Оцінити допис
guest
якщо бажаєте отримувати сповіщення
0 Коментарі
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі
Залишайтесь з нами

Соціальні мережі

Канали у месенджерах

Громадська думка

Південна залізниця - нова назва

Переглянути результати

Завантажується ... Завантажується ...
Нові коментарі
@Дмитро: Upd. Укрзалізниця дозволяє повертати квитки на 23-24 березня не л...
До публікації: Не працює сайт та мобільний додаток Укрзалізниці – що роботи
@Дмитро: Добрий день, при відправленні з Харкова з голови поїзда.
До публікації: Онлайн-табло Укрзалізниці – де знайти?
@анонімус: Доброго дня. Інформація про нумерацію пасажирського поїзду від...
До публікації: Онлайн-табло Укрзалізниці – де знайти?
@Дарина: Добрий день, 113ХАРКІВ.ПАС-ЛЬВІВ звідки відбуватиметься нум...
До публікації: Онлайн-табло Укрзалізниці – де знайти?
@Дмитро: Simrail, мабуть. Онлайн режим з можливістю спілкування між машині...
До публікації: У що зіграти: Railroad Corporation 2 – українська стратегія про залізницю