Та чи доцільно через це скаржитися на провідника поїзда.
Дуже часто пасажири звертаються до провідника дізнатися колію прибуття поїзда на станцію. При цьому у них часто виникає обурення, чому провідник цієї інформації не знає. Тож чи доцільно за це ставити поганий відгук провіднику поїзда? Давайте розбиратись.
Основою роботи станції є її технологічний процес. Саме у ньому відображається інформація про зайнятість станційних колій різними поїздами. Як правило, технологічний процес розробляється для великих станцій або менших із значним обсягом роботи. Для інших станцій зайнятість колій відображається в технічно-розпорядчому акті станції. Ця інформація призначена для службового користування працівниками станції: черговим по станції, працівниками що здійснюють технічне обслуговування поїзда тощо.
За рішенням чергового по станції виходячи з поїзної обстановки, враховуючи затримку поїзда, технологічну потребу або інших факторів, колія прибуття може бути змінена. При цьому ця інформація повинна завчасно повідомлятися працівнику, відповідальному за оповіщення пасажирів про рух поїздів на станції.
Як ви вже можете здогадатися, цією інформацією володіють саме працівники станції, а не поїзної бригади.
Досвід роботи є вирішальним. Провідник, який тривалий час працює за певним маршрутом, знає не лише колію прибуття, але й де купити смачні пиріжки! 😉 Але повернемось до питання. Отже, якщо провідник працює тривалий час за певним маршрутом або напрямком, а черговий по станції дотримується технологічного процесу роботи (технічно-розпорядчого акту) станції, він зможе з легкістю відповісти, що поїзд прибуває на “6-ту колію 3-ї платформи”.
Але і він може помилитися, якщо було прийнято рішення змінити колію.
Ні. На сьогодні не передбачено оперативного сповіщення про зміну колії приймання поїзда працівників поїзної бригади і навіть немає потреби в цьому. Завданням провідника є здійснити посадку та висадку пасажирів на станції незалежно від вказаної у станційному документі колії.
Винятком може бути ситуація, коли при зміні колії приймання поїзда платформа не відповідає фактичній довжині поїзда (є коротшою ніж поїзд). У такому випадку про це завчасно надсилається оперативна телеграма на адресу всіх причетних, а висадка пасажирів повинна здійснюватися лише з вагонів, які знаходяться в межах платформи.
Знову ж таки, ваш власний досвід. Якщо ви часто подорожуєте певним маршрутом, ви можете самостійно передбачити колію прибуття поїзда. Але зараз можна не напружувати власну пам’ять, а скористатися офіційними джерелами інформації прямо з телефону:
Дивіться також: Як дізнатися, на яку колію прибуває / з якої відправляється потяг?
При цьому варто зазначити, що дізнатися колію прибуття такими способами ви зможете лише для певного переліку станцій.
Отже, рішення про колію приймання поїзда покладається на чергового по станції виходячи з вимог нормативних документів та поїзної обстановки. Обов’язком поїзної бригади є здійснити безпечну посадку та висадку пасажирів, тобто в межах платформи, незалежно від колії прибуття. Винятком є обставини, коли поїзд приймається на колію з платформою, що не відповідає довжині поїзда, про що поїзна бригада повинна бути завчасно проінформована, а висадка пасажирів повинна здійснюватися з інших вагонів.
Тому залишати скаргу на провідника за неможливість надати відповідь на це питання є недоцільною.
3 пасажирамХарків-Пас. | Івано-Франківськ |
Запоріжжя | Тернопіль |
Чернівці | Луцьк |