Онлайн-табло Укрзалізниці – де знайти?

Пасажирам Часті запитання

Укрзалізниця продовжує покращувати пасажирський сервіс. З метою зручності орієнтування пасажирів під час посадки в поїзд, за допомогою декількох офіційних сервісів можливо заздалегідь дізнатися, на яку колію прибуває поїзд.

Онлайн-табло спочатку з’явилися в чат-ботах Укрзалізниці в Telegram, Viber. Зараз така можливість з’явилася і в новому мобільному застосунку.

Окрім запропонованих сервісів, ви можете дивитися онлайн-табло по деякім станціям на нашому сайті.
Будьте уважні! Усі сервіси вказують номер колії прибуття або відправлення поїзда, а не платформу.
Під час проходу до поїзда, спостерігайте за навігаційними табличками, на яких повинно бути вказано до якої колії виходить платформа.

Як дивитися онлайн-табло у боті Telegram

Для того щоб побачити онлайн-табло з розкладом, необхідно почати спілкування з ботом @Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot за допомогою команди /start або кнопки Розпочати внизу.

Далі з’явиться головне меню. Нас цікавить онлайн-табло. Необхідно обрати станцію з переліку, після чого з’явиться перелік поїздів. Обравши необхідний, з’явиться повідомлення, де буде зазначено колію та час відправлення.

Як дивитися онлайн-табло у боті Viber

Вам також знадобиться розпочати розмову з ботом @bot_uz. В головному меню обрати онлайн-табло, далі станцію та необхідний поїзд. Ви отримаєте повідомлення з часом відправлення та колією, на якій буде знаходитися поїзд.

Як дивитися онлайн-табло у мобільному застосунку

Онлайн-табло з’явилось в застосунку версії 1.2.0. Вам необхідно завантажити або оновити до останньої версії мобільний застосунок Укрзалізниці з Google Play Market або Apple Store. Щоб продовжити користування, необхідно пройти обов’язкову реєстрацію/авторизацію.

Далі, внизу перемикаєтеся на вкладку Табло. Щоб змінити станцію, необхідно зверху натиснути “змінити” та вибрати необхідну з переліку.

Порівняння та висновки

Безумовно, користуватися чат-ботами сьогодні зручно, оскільки зникає необхідність завантажувати окремі застосунки.

Головне меню бота від Укрзалізниці має зрозумілу і логічну структуру, тому є простим у користуванні. Проте, до мінусів чат-ботів можна віднести забагато додаткових дій з вибору окремих пунктів та відсутність загального огляду по станції, оскільки необхідно обирати конкретний поїзд. Плюсом є можливість увімкнути сповіщення про прибуття поїзда.

Щодо мобільного застосунку, то достатньо перейти до вкладки Табло і ви побачите загальний перелік поїздів по станції з зазначеним часом відправлення та колією. Але ви не можете вибрати поїзд та включити сповіщення – застосунок сповіщає лише про поїзд і колію, на який придбано квиток.

Отже, усі наявні варіанти є зручним способом отримати необхідну інформацію про колію прибуття / відправлення поїзда.

Ваша оцінка допомогає визначити корисність статті:
Like this 9
, , ,
guest
якщо бажаєте отримувати сповіщення
1 Коментар
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Стежити за нами

Соціальні мережі

Канали у месенджерах

booking.uz.gov.ua
Офіційний сайт продажу квитків

uz-vezemo.uz.gov.ua
Інформація щодо затримок поїздів
Громадська думка

Південна залізниця - нова назва

Переглянути результати

Завантажується ... Завантажується ...
Нові коментарі
@Движенец: Добрий день. Згідно з п.23 Постанови КМУ від 19.03.1997 № 252 "Пр...
До публікації: Електронний квиток на поїзд: все, що треба знати
@Галина Курилич: Допоможіть знайти придбані квитки на потяг на 23 листопада Львів ...
До публікації: Електронний квиток на поїзд: все, що треба знати
@Дмитро Гайдук: Добрий день) Під час повітряної тривоги міська електричка продовж...
До публікації: Як оплатити проїзд у київській міській електричці?
@Наталія: Питання. Чи мають право продавати в повітряну тривогу квитки в кі...
До публікації: Як оплатити проїзд у київській міській електричці?
@Влад: А я Влад Валакас з львівської залізниці
До публікації: ЦШ-0001 Інструкція з сигналізації на залізницях України