Про такі зміни розповів член правління В’ячеслав Єрьомін.
На балансі Укрзалізниці знаходиться 1402 станції. При цьому існують станції, обсяги робіт на яких менші за мінімальні. Аби запобігти витрати на їх утримання, їх збираються закрити. Мова йде про 5% станцій (що приблизно 70 станцій).
Як зазначив Єрьомін, на цей раз мова йде не про малодіяльні станції, а такі, що не використовувались п’ять і більше років, але на їх утримання витрати продовжували нараховувати, у тому числі сплачуючи податок на землю.
Нам не потрібна одна станція, на яку приїде один вагон. Ми створимо хаб, де буде 100 вагонів, а автомобілі зроблять першу та останню милю, довезуть до всіх точок вантаж. Не потрібно буде багато станцій, оскільки буде розумне логістичне рішення
В’ячеслав Єрьомін
В обласних центрах України планується створення логістичних хабів, а також створити окремий підрозділ “Термінальний оператор”. Це матиме рішення, у тому числі у випадку із закриттям станцій, а також у разі неможливості або відсутності можливості й доцільності мати для певного підприємства власних під’їзних колій. В такому випадку, на залізничні хаби приїжджатимуть вагони з вантажем, а до кінцевого отримувача будуть здійснюватися вже автомобільні перевезення.
За словами Єрьомина, таке рішення дозволить залучити додаткові обсяги перевезення вантажів залізницею.
Повне інтерв’ю на rail.insider.
1Харків-Пас. | Івано-Франківськ |
Запоріжжя | Тернопіль |
Чернівці | Луцьк |