Дізнайся алгоритм дій.
Після купівлі ваш квиток повинен надсилатися на електронну пошту. Обов’язково перевірте “Спам”. Якщо ви видалили лист або не маєте доступ до пошти, завчасно прибудьте на вокзал на посадку та зверніться до поїзної бригади.
Якщо ви видалили лист або не маєте доступ до пошти, завчасно прибудьте на вокзал на посадку та зверніться до поїзної бригади разом із чеком про оплату.
Якщо ви військовослужбовець і купували квиток онлайн через сервіс Армія+ та не можете завантажити цей квиток – зв’яжіться з Укрзалізницею в коментарях на офіційній сторінці у Facebook і вас посадять у потрібний поїзд.
Зверніться до квиткових кас на вокзалі або до начальника поїзда потрібного вам напрямку. Згідно заяв Укрзалізниці, начальник поїзда зможе оформити квиток безпосередньо під час посадки на поїзд.
Для військовослужбовців квиток може бути оформлений прямо на борту начальником поїзда.
Якщо до відправлення залишилось обмаль часу, а каси не працюють через повітряну тривогу, зверніться безпосередньо до начальника поїзда.
На час роботи над відновленням онлайн-сервісів, Укрзалізниця тимчасово відкриває продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня.
Для тих, кому терміново потрібне оформлення вагонів для осіб з інвалідністю, бронювання супроводу на вокзалі або лаунжа на 23-24 березня, Укрзалізниця робить це вручну по заявках через services.uz.gov.ua@gmail.com.
Для тих, кому терміново потрібне оформлення групових перевезень на 23-24 березня Укрзалізниця робить це вручну по заявках через services.uz.gov.ua@gmail.com.
Для тих, кому терміново потрібне оформлення вагону-автомобілевозу на 23-24 березня Укрзалізниця робить це вручну по заявках через services.uz.gov.ua@gmail.com.
Наразі повернення квитків здійснюється лише через квиткову касу.
Слідкуйте за інформацією Укрзалізниці у Instagram, Telegram, Viber, WhatsApp, здавайте питання у коментарях у Facebook.
пасажирамХарків-Пас. | Івано-Франківськ |
Запоріжжя | Тернопіль |
Чернівці | Луцьк |