Франція постачатиме Україні нові залізничні рейки

Загальне

Через війну залізнична інфраструктура зазнає значних ушкоджень, особливо це стосується залізничної колії, яка є важливою інженерною спорудою, що призначена для безперервної діяльності залізничного транспорту і пропуску поїздів з встановленими швидкостями.

“Азовсталь” до війни // epravda.com.ua

Рейкове господарство стало на межі, оскільки єдиним виробником залізничних рейок в Україні був завод “Азовсталь”. Наразі його повністю зруйновано, а місто Маріуполь знаходиться під окупацією.

За заявою генерального директора Енвер Цкітівшілі, після війни Метінвест планує відновити завод, проте це займатиме багато років і ресурсів, передусім для того, щоб розмінувати та відновити територію. Але для забезпечення безперервної роботи залізничного транспорту та можливості відновлення залізничної колії, виникає необхідність шукати нових постачальників вже зараз.

В рамках міжнародної підтримки з відбудови України, 13 грудня 2022 року прем’єр-міністр України Денис Шмигаль підписав угоду з міністром економіки й фінансів Франції Бруно Ле Мер про придбання та постачання нових залізничних рейок, вироблених німецьким виробником Saarstahl Rail у Франції. Вартість угоди складає 37,6 млн євро.

За словами члена правління Укрзалізниці Ореста Логунова у Facebook, “цей прямий договір забезпечує прозорі прямі контракти, великі обсяги закупівель та виконання зобов’язань незважаючі на військові ризики”.

Виходячи з цього, ця угода забезпечить залізницю залізничними рейками у необхідній кількості, що дозволить їх своєчасну заміну та відновлення у разі пошкодження, при відбудові, а також сприятимете підвищенню швидкостей та забезпечення безпеки руху.

Saarstahl Rail має досвід виробництва залізничних рейок понад 125 років, виготовляючи рейки різних типів та призначення (великовантажні колії, для швидкісного руху, трамвайні тощо) обсягом понад 300 тис. тонн на рік.

2
guest
якщо бажаєте отримувати сповіщення
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Залишайтесь з нами

Соціальні мережі

Канали у месенджерах

Громадська думка

#залізна_українізація: Нумерація кілометражу від Київ-Пасажирський

Переглянути результати

Завантажується ... Завантажується ...
Нові коментарі
@Дмитро Гайдук: Добрий день. Ні, це не помилка. Самое в такому вигляді термін нав...
До публікації: Поїзд або потяг. Як правильно?
@Степан: Даючи пояснення, ви самі допустилbсь помилки. Сумно. В пояснені щ...
До публікації: Поїзд або потяг. Як правильно?
@Движенец: Добрий день. Згідно з п.23 Постанови КМУ від 19.03.1997 № 252 "Пр...
До публікації: Електронний квиток на поїзд: все, що треба знати
@Галина Курилич: Допоможіть знайти придбані квитки на потяг на 23 листопада Львів ...
До публікації: Електронний квиток на поїзд: все, що треба знати
@Дмитро Гайдук: Добрий день) Під час повітряної тривоги міська електричка продовж...
До публікації: Як оплатити проїзд у київській міській електричці?