Дизель-поїзд ДПКр-3: рушій регіонального сполучення

Загальне

Дизель-поїзд ДПКр-3 став новим реалізованим проектом дизель-поїздів Крюківського вагонобудівного заводу і сприяє розвитку швидкісного регіонального залізничного сполучення.

Перший состав ДПКр-3 було побудовано у 2019 році, а вже на початку 2020 він вийшов на маршрут бориспільського експресу (Kyiv Boryspil Express). Через пандемію і, як результат, зменшення пасажиропотоку, був знятий на простій. В подальшому був переправлений до Шевченківського депо для обкатки, де у вересні вийшов на маршрут між станціями імені Т.Шевченка – Черкаси. 11 вересня, після перших рейсів, комісією КВБЗ було виявлено недоліки на базі обслуговування у депо ТЧ-5, тому наполягали на зміні пункту дислокації та маршруту. Але було проведено відповідні роботи і вже з 23-24 вересня поїзд №803/…/810 курсував на регулярній основі.

За день дизель-поїзд робив 8 рейсів, а графік було опрацьовано так, що забезпечувалась можливість для пасажирів робити пересадку на низку пасажирських поїздів та Інтерсіті+.

Нажаль, дизель-поїзди стали об’єктами вандалізму на залізниці. Перший такий випадок стався з составом ДПКр-3 001 27 жовтня:

О 20 год 45 хв машиніст поїзда № 810 ім. Т. Шевченка – Черкаси під час прямування через зупиночну платформу «Степанки» допустив наїзд на камінці невеликого розміру, накладені сторонніми особами на залізничну колію. Після прослідування платформи провідник виявила розбиті камінням два вікна в одному з вагонів поїзда. Також під час огляду поїзда були виявлені зовнішні пошкодження на першому вагоні через попадання каміння в кузов. На щастя, ніхто з пасажирів та залізничників не постраждав

Укрзалізниця

У травні 2021 року поїзд було переміщено на Львівську залізницю, де з 23 числа він почав курсувати за маршрутом «Прикарпатського експресу» Івано-Франківськ – Львів – Луцьк – Ківерці. Відтоді можна вважати, що регіональний поїзд нарешті став використовуватися за призначенням – у регіональному сполученні.

У жовтні 2021-го на КВБЗ відбувалася комісія з прийому двох нових составів 002 та 003.

ДПКр-3 003 встиг побувати у листопаді на Одеській залізниці, де працював на маршруті Одеса-Ізмаїл, а далі був переміщений на Південну залізницю. Відтоді курсував на маршруті «Слобожанського експресу» сполученням Ворожба-Суми-Харків-Попасна. Урочисті заходи з цього приводу відбулися 18 грудня 2021 року на станції Попасна.

ДПКР-3 003 на станції Ізмаїл / Укрзалізниця

Ще один состав, 004, було направлено спочатку на Південну залізницю для обкатки за маршрутом Крюків-на-Днепрі – Люботин та Люботин-Суми, а потім на Одеську залізницю, де з 28 листопада він курсуватиме за маршрутом «Дунайського експресу» Одеса-Ізмаїл.

Вже третього грудня черговий дизель-поїзд став жертвою вандалів: закидано каміннями зі шляхопроводу, внаслідок чого постраждали вхідні двері вагона.

З початком військової агресії росії проти України, состав 004 з березня по травень курсував за маршрутом Львів – Хелм (Польща).

Укрзалізниця не отримала ще два рухомих склади, передбачені контрактом.

Загалом, дизель-поїзд ДПКр-3 є значно комфортніше за свого попередника – ДПКр-2, оскільки будувався з метою експлуатації у регіональних швидкісних перевезеннях. Має перший та другий клас з кількістю місць 61 та 109 відповідно. Загальна кількість місць – 170. Є інклюзивним: один з вагонів другого класу має збільшений розмір санітарного вузла та місце для колясок. В салоні присутні розетки з отворами USB, монітори.

Підсумки

Отже, дизель-поїзди ДПКр-3 стали рушієм розвитку регіонального залізничного сполучення і будувалися саме під цей вид перевезення, забезпечуючи пасажирів вищим рівнем сервісу та комфорту. До того ж враховано умови для перевезення людей з обмеженими можливостями.

На жаль, такі новинки стали жертвами вандалів. Критичних пошкоджень не отримали, тому швидко повернулися до перевезень.

Під час збройної агресії росії проти України, поїзди брали участь в евакуації мирного населення, виконували перевезення за міжнародним маршрутом Львів-Холм.

4
guest
якщо бажаєте отримувати сповіщення
0 Коментарі
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі
Залишайтесь з нами

Соціальні мережі

Канали у месенджерах

Громадська думка

#залізна_українізація: Зміна назв регіональних філій

Переглянути результати

Завантажується ... Завантажується ...
Нові коментарі
@Дмитро Гайдук: Добрий день. Ні, це не помилка. Самое в такому вигляді термін нав...
До публікації: Поїзд або потяг. Як правильно?
@Степан: Даючи пояснення, ви самі допустилbсь помилки. Сумно. В пояснені щ...
До публікації: Поїзд або потяг. Як правильно?
@Движенец: Добрий день. Згідно з п.23 Постанови КМУ від 19.03.1997 № 252 "Пр...
До публікації: Електронний квиток на поїзд: все, що треба знати
@Галина Курилич: Допоможіть знайти придбані квитки на потяг на 23 листопада Львів ...
До публікації: Електронний квиток на поїзд: все, що треба знати
@Дмитро Гайдук: Добрий день) Під час повітряної тривоги міська електричка продовж...
До публікації: Як оплатити проїзд у київській міській електричці?