У яких випадках квиток на поїзд вважається недійсним?

Розглянемо випадки, коли придбаний квиток на поїзд вважається недійсним.

Всі випадки відмови пасажиру у перевезенні регламентуються Правилами перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України.

Відсутній документ, що посвідчує особу

Під час посадки у поїзд пасажир зобов’язаний пред’явити документ, що посвідчує особу. У разі відсутності такого документа, провідник має право відмовити у проїзді.

У разі виявлення такого факту під час проведення контролю у поїзді, такий пасажир вважається безквитковим і повинен сплатити штраф, а також оплатити проїзд від станції посадки до станції призначення.

Ім’я та прізвище у квитку не відповідає даним у документі, що посвідчує особу

Ім’я та прізвище пасажира повинно відповідати інформації у документі, який пред’являється у якості посвідчення особи. У разі виявлення розбіжностей провідник має право відмовити у проїзді.

Також, згідно пункту 18.6 Правил, такий пасажир вважається безквітковим і у разі виявлення розбіжностей під час проведення контролю повинен сплатити штраф, а також оплатити проїзд від станції посадки до станції призначення.

У квитку ім’я та прізвище написано з помилками

Квиток залишається дійсним якщо кількість допущених у написанні ім’я та прізвища пасажира помилок не перевищує трьох символів. В іншому випадку квиток є недійсним, а пасажир вважається безквитковим.

Змінити ім’я та прізвище в оформленому квитку неможливо.

Відсутній документ, який підтверджує право на пільгу

Якщо пасажир здійснює поїздку за пільговим квитком, він зобов’язаний пред’явити документ, яке надає йому право на пільгу. У квитку обов’язково зазначається серія та номер пільгового документа, за яким здійснено купівлю.

У разі відсутності такого документа під час поїздки або відмінності у такому документі імені та прізвища пасажира з даними у квитку, пасажир вважається безквитковим, повинен сплатити штраф та здійснити доплату до вартості повного квитка від станції посадки до станції призначення, зазначених у квитку.

У квитку наявні виправлення, доповнення та відмітки

Якщо у квитку здійснено виправлення, доповнення або зроблено відмітки невповноваженими на це особами, такий квиток вважаються недійсним, а пасажир безквитковим.

Відмітка “Відмовлено у перевезенні” або “Неправильне перевезення ручної поклажі”

Пасажира мають право висадити з поїзда у разі порушення пасажиром громадського спокою, перебування у нетверезому стані, порушення правил перевезення пасажирів. У такому випадку у квитку ставиться відмітка “Відмовлено у перевезенні на підставі пункту 8.38 Правил”.

Якщо ж пасажир здійснює перевезення заборонених до перевезення предметів та речовин і відмовляється видалити їх з поїзда, пасажира мають право висадити, а у квитку ставиться відмітка “Неправильне перевезення ручної поклажі”.

Невідповідність у номері поїзда, даті відправлення

Якщо дата відправлення у квитку не відповідає даті здійснення посадки, квиток є недійним. Крім цього, перевіряється відповідність номера поїзда та маршруту слідування.

Якщо пасажир помилково здійснив посадку у поїзд іншого напрямку, штраф з пасажира не стягується. Такий пасажир повинен покинути поїзд на найближчій станції, а на підставі складеного начальником поїзда акту – має право здійснити повернення на станцію відправлення без оплати проїзду.

Перевезення дитини віком від 14 років за дитячим квитком

Якщо у день відправлення дитині виповнилося 14 років, її проїзд повинен здійснюватися за повним квитком.

У разі якщо на дитину віком від 14 років оформлено дитячій квиток, супровідник повинен сплатити штраф, а також різницю між вартістю повного і дитячого проїзного документа від станції початкового відправлення до станції призначення.

Проїзд дитини віком до 14 років без супроводу

У разі виявлення факту проїзду дитини віком до 14 років без супроводжуючої особи та/або без проїзного документа, дитина повинна бути передана начальником поїзда на найближчій великій станції представникам правоохоронних органів з оформленням відповідного документа.

При групових первезеннях

Під час групових перевезень керівник групи зобов’язаний пред’явити проїзні документи та список пасажирів, завірений згідно з пункту 4.6 Правил у квитковій касі, а провідник перевірити відповідність пред’явлених пасажирами документів, які посвідчують особу, завіреним спискам.

Під час групових перевезень пасажири з документами, що посвідчують особу, дані яких не відповідають завіреним квитковою касою спискам, у вагон не допускаються.

При групових перевезеннях у квитку зазначається ім’я керівника групи. У разі заміни керівника групи, зміна прізвища та імені на групових проїзних документах здійснюється один раз за умови подання письмової заяви організатора перевезення в пункті відправлення поїзда не пізніше ніж за 3 години до відправлення поїзда.

Електронний квиток обміняно на паперовий у касі

Якщо вирішили обміняти електронний квиток на паперовий на бланку встановленої форми, тоді під час посадки вам необхідно показати саме паперовий квиток.

Якщо під час посадки вирішите показати електронну версію цього квитка, сканер відобразить помилку під час сканування.

Квиток було втрачено

В залежності від того, який квиток було втрачено. Детально було розглянуто у дописі Що робити, якщо загубили квиток на поїзд.

Якщо квиток на поїзд був електронний та самостійно роздрукований пасажиром на принтері, тоді він може пред’явити квиток, показавши його на смартфоні або роздрукувати знову.

Якщо електронний квиток було обміняно на паперовий у касі, такий квиток є недійсним і поверненню не підлягає.

У разі якщо під час здійснення контролю у поїзді пасажир не може пред’явити квиток, він вважається безквитковим і зобов’язаний сплатити штраф.

,
0 0 голоси
Оцінити допис
guest
якщо бажаєте отримувати сповіщення
0 Коментарі
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі
Залишайтесь з нами

Соціальні мережі

Канали у месенджерах

Громадська думка

Південно-Західна залізниця - нова назва

Переглянути результати

Завантажується ... Завантажується ...
Нові коментарі
@Леонід: Що це за ЖД мелькає в інформауії? Пишете ЗАЛІЗНИЦЯ, а потім ЖД
До публікації: Онлайн-табло Укрзалізниці – де знайти?
@Дмитро: Upd. Укрзалізниця дозволяє повертати квитки на 23-24 березня не л...
До публікації: Не працює сайт та мобільний додаток Укрзалізниці – що роботи
@Дмитро: Добрий день, при відправленні з Харкова з голови поїзда.
До публікації: Онлайн-табло Укрзалізниці – де знайти?
@анонімус: Доброго дня. Інформація про нумерацію пасажирського поїзду від...
До публікації: Онлайн-табло Укрзалізниці – де знайти?
@Дарина: Добрий день, 113ХАРКІВ.ПАС-ЛЬВІВ звідки відбуватиметься нум...
До публікації: Онлайн-табло Укрзалізниці – де знайти?