Новий офіційний мобільний застосунок дозволяє додавати квитки у Google Pay так само, як це можна робити із авіаквитками. Раніше така можливість була лише у офіційних чат-ботах. В чому особливість і які можливості це дає?
Можливо хто не знає, але Google Pay (він же Google Гаманець) – це не лише спосіб зручної оплати та зберігання карток лояльності. Одна із можливостей цього сервісу – зберігання цифрових копій квитків.
Звісно, для користувачів із України доступні не всі можливості, як наприклад, додавання проїзних документів в Гаманець, оскільки серед запропанованих немає українських перевізників.
Але для Укрзалізниці не існує перешкод – #залізнілюди завжди готові на #залізнізміни.
Однією із особливостей нового застосунку Укрзалізниці для мобільних пристроїв є функція додавання електронного квитка до Гаманця (Google Pay). Працює аналогічно, як і вже існуюча функція додавання через чат-боти УЗ.
Що це дає:
Ваш квиток завжди поруч якщо так станеться, що офіційний застосунок не захоче працювати – відкриваєте Гугл Гаманець та показуєте Ваш квиток під час посадки у поїзд: він виглядає так само, як і в офіційному – з необхідною інформацією та QR-кодом.
На час поїздки з’являється push-повідомлення (сповіщення), яке неможливо закрити випадково, поки Ви цього не зробите особисто: лише один дотик по сповіщенню і квиток швидко з’являється на екрані.
Сінхронизація з усіма пристроями, де Ви використовуєте GPay: якщо у Вас декілька телефонів, квиток з’явиться на іншому, якщо, звісно, Ви авторизовані за одним тим самим акаунтом.
Просто ще один крок інтеграції до сучасних можливостей.
Мінуси:
Відсутність відображення сервісу, що включено у вартість проїзного документа (постіль, напої). Якби всі провідники мали сканери, то було б достатньо сканувати QR-код – вся інформація про замовлення буде відображена у провідника, у тому числі сервіс.
Пропозиції:
Можливість додавати проїзні документи в Гаманець під час купівлі через веб-портал booking.uz.gov.ua. Це буде ще один крок до інтеграції з сервісом.