Квитки на поїзд в Telegram. Як придбати та користуватись ботом

Пасажирам

Придбання квитків через чат-боти давно не є чимось новим. Розглянемо переваги та особливості придбання квитків за допомогою офіційного боту Укрзалізниці у Telegram.

Процес придбання квитків інтуїтивно зрозумілий, проте якщо у вас виникли складнощі, виконайте наступні дії.

По-перше, необхідно активувати бота та пройти авторизацію, якщо ви ще не робили цього раніше. Для цього перейдіть за посиланням t.me/Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot та надайте доступ до вашого мобільного номеру телефону.

Далі, зверніться до головного меню. Нас цікавить перший пункт купівлі квитка.

Наступний крок – обрати вид сполучення. На відміну від сайту або мобільного застосунку, у боті цей процес поділено на категорії за видом сполучення:

  • далеке сполучення – пересування поїздом в межах країни,
  • одноразовий приміський – для проїзду у приміському сполученні,
  • міжнародні рейси – якщо плануєте подорож закордон.

У якості прикладу розглянемо далеке сполучення.

Наступна дія – вказати станцію відправлення. На цьому етапі у неуважних можуть виникнути проблеми, оскільки представлено не всі станції, а лише популярні. Але ви можете вказати іншу станцію, самостійно написавши її назву.

Аналогічну дію повторіть і для станції прибуття.

Зауважте, що в межах одного міста можуть існувати декілька станцій, що мають схожу назву. Наприклад, Одеса-Головна – це основна пасажирська станція для поїздів приміського та далекого сполучення, проте існують також станції Одеса-Поїзна, Одеса-Мала, Одеса-Товарна, що знаходяться відносно близько одна до одної, але на них роблять зупинку лише приміські поїзди.

Наступний крок – обрати дату відправлення. Якщо серед запропонованих варіантів дати немає, необхідно вказати самостійно, дотримуючись вказаного формату: рік-місяць-день, наприклад 2023-09-21.

Тепер необхідно обрати поїзд. Обравши поїзд, оберіть категорію вагона: люкс, купе, плацкарт.

Обравши категорію вагона, бот пропонує номер вагона та наявні в ньому місця. Зверху ви можете бачити схему розміщення у вагоні, далі інформацію про наявність сервісу (тут – кондиціонер) та вартість квитка. Знизу доступні для продажу місця. Ви також можете змінити вагон, натиснувши відповідну кнопку “Наступний вагон”.

Обравши одне місце, ви можете обрати ще три. Таким чином, за один раз можливо придбати 4 квитки. Якщо більше не потрібно, натисніть “Ні, більше не потрібно”.

Тепер обов’язково необхідно вказати дані про кожного пасажира. Для цього введіть ім’я та прізвище.

Зауважте, що ім’я та прізвище повинно відповідати документам пасажира, який буде сідати у поїзд. Допускається до трьох помилок у написанні ім’я і прізвища, інакше квиток вважатиметься не дійсним.

Серед доступних пільг – дитячій або студент.

Одразу можна придбати напої, які будуть входити у вартість квитка.

Також необхідно вказати, чи необхідна постіль, яку також буде включено у вартість квитка.

Завершальний етап – для обраних квитків починає діяти бронювання. Протягом 15 хвилин вам необхідно зробити оплату, попередньо перевіривши правильність введеної інформації. Виконуєте звичайні дії з додавання картки для здійснення оплати, вказуючи відповідну інформацію.

На цьому етапі вас переадресує на сайт pay oshadbank, де і необхідно вказати ці дані. Для перевірки карти на ній буде тимчасово заблоковано 1 грн.

Завершуйте оплату та отримуйте квиток.

Якщо ви випадково очистили історію спілкування з ботом і вам необхідно знайти квиток, наново розпочніть з ним спілкування та скористайтеся перелік актуальних квитків у головному меню > актуальні квитки > вид сполучення.

Висновки, переваги, недоліки

Отже, бот УЗ в Telegram забезпечує базові потреби та має основні необхідні функції, які потрібні у процесі оформлення квитків.

Переваги:

  • офіційний бот УЗ;
  • не треба встановлювати окремий застосунок або заходити на сайт через браузер;
  • завжди серед чатів;
  • можна побачити список актуальних квитків;
  • можна придбати квиток на приміський поїзд (в деяких містах України);
  • можна встановити нагадування про прибуття/відправлення поїзда;
  • інтуїтивний та зрозумілий;
  • можна повернути квиток;
  • інші функції поруч: табло, розклад, затримки, питання та відповіді, гаряча лінія.

Недоліки:

  • пільги – лише студенти та діти;
  • неможливо купити перевізні документи (на тварину чи багаж);
  • тривалий процес – забагато послідовних дій;
  • обмеженість інформації – наприклад, на сайті чи в застосунку ви побачите одразу кількість місць в різних вагонах та різних поїздах, тривалість рейсу, всі доступні вагони у поїзді та візуальне відображення вільних/зайнятих місць;
  • відсутність синхронізації між сайтом і мобільним застосунком щодо наявних квитків.

Залишились питання? Здавайте в коментарі.

4
guest
якщо бажаєте отримувати сповіщення
0 Коментарі
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі
Залишайтесь з нами

Соціальні мережі

Канали у месенджерах

Громадська думка

#залізна_українізація: Нумерація кілометражу від Київ-Пасажирський

Переглянути результати

Завантажується ... Завантажується ...
Нові коментарі
@Дмитро Гайдук: Добрий день. Ні, це не помилка. Самое в такому вигляді термін нав...
До публікації: Поїзд або потяг. Як правильно?
@Степан: Даючи пояснення, ви самі допустилbсь помилки. Сумно. В пояснені щ...
До публікації: Поїзд або потяг. Як правильно?
@Движенец: Добрий день. Згідно з п.23 Постанови КМУ від 19.03.1997 № 252 "Пр...
До публікації: Електронний квиток на поїзд: все, що треба знати
@Галина Курилич: Допоможіть знайти придбані квитки на потяг на 23 листопада Львів ...
До публікації: Електронний квиток на поїзд: все, що треба знати
@Дмитро Гайдук: Добрий день) Під час повітряної тривоги міська електричка продовж...
До публікації: Як оплатити проїзд у київській міській електричці?