Придбання квитків через чат-боти давно не є чимось новим. Розглянемо переваги та особливості придбання квитків за допомогою офіційного боту Укрзалізниці у Telegram.
Процес придбання квитків інтуїтивно зрозумілий, проте якщо у вас виникли складнощі, виконайте наступні дії.
По-перше, необхідно активувати бота та пройти авторизацію, якщо ви ще не робили цього раніше. Для цього перейдіть за посиланням t.me/Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot та надайте доступ до вашого мобільного номеру телефону.
Далі, зверніться до головного меню. Нас цікавить перший пункт купівлі квитка.
Наступний крок – обрати вид сполучення. На відміну від сайту або мобільного застосунку, у боті цей процес поділено на категорії за видом сполучення:
У якості прикладу розглянемо далеке сполучення.
Наступна дія – вказати станцію відправлення. На цьому етапі у неуважних можуть виникнути проблеми, оскільки представлено не всі станції, а лише популярні. Але ви можете вказати іншу станцію, самостійно написавши її назву.
Аналогічну дію повторіть і для станції прибуття.
Зауважте, що в межах одного міста можуть існувати декілька станцій, що мають схожу назву. Наприклад, Одеса-Головна – це основна пасажирська станція для поїздів приміського та далекого сполучення, проте існують також станції Одеса-Поїзна, Одеса-Мала, Одеса-Товарна, що знаходяться відносно близько одна до одної, але на них роблять зупинку лише приміські поїзди.
Наступний крок – обрати дату відправлення. Якщо серед запропонованих варіантів дати немає, необхідно вказати самостійно, дотримуючись вказаного формату: рік-місяць-день, наприклад 2023-09-21.
Тепер необхідно обрати поїзд. Обравши поїзд, оберіть категорію вагона: люкс, купе, плацкарт.
Обравши категорію вагона, бот пропонує номер вагона та наявні в ньому місця. Зверху ви можете бачити схему розміщення у вагоні, далі інформацію про наявність сервісу (тут – кондиціонер) та вартість квитка. Знизу доступні для продажу місця. Ви також можете змінити вагон, натиснувши відповідну кнопку “Наступний вагон”.
Обравши одне місце, ви можете обрати ще три. Таким чином, за один раз можливо придбати 4 квитки. Якщо більше не потрібно, натисніть “Ні, більше не потрібно”.
Тепер обов’язково необхідно вказати дані про кожного пасажира. Для цього введіть ім’я та прізвище.
Зауважте, що ім’я та прізвище повинно відповідати документам пасажира, який буде сідати у поїзд. Допускається до трьох помилок у написанні ім’я і прізвища, інакше квиток вважатиметься не дійсним.
Серед доступних пільг – дитячій або студент.
Одразу можна придбати напої, які будуть входити у вартість квитка.
Також необхідно вказати, чи необхідна постіль, яку також буде включено у вартість квитка.
Завершальний етап – для обраних квитків починає діяти бронювання. Протягом 15 хвилин вам необхідно зробити оплату, попередньо перевіривши правильність введеної інформації. Виконуєте звичайні дії з додавання картки для здійснення оплати, вказуючи відповідну інформацію.
На цьому етапі вас переадресує на сайт pay oshadbank, де і необхідно вказати ці дані. Для перевірки карти на ній буде тимчасово заблоковано 1 грн.
Завершуйте оплату та отримуйте квиток.
Якщо ви випадково очистили історію спілкування з ботом і вам необхідно знайти квиток, наново розпочніть з ним спілкування та скористайтеся перелік актуальних квитків у головному меню > актуальні квитки > вид сполучення.
Отже, бот УЗ в Telegram забезпечує базові потреби та має основні необхідні функції, які потрібні у процесі оформлення квитків.
Залишились питання? Здавайте в коментарі.
4Харків-Пас. | Івано-Франківськ |
Запоріжжя | Тернопіль |
Чернівці | Луцьк |