Raillog про залізничний транспорт

Електронний квиток на поїзд: все, що треба знати

Пасажирам Часті запитання

Діджиталізація сфери послуг давно стало трендом розвитку держави: квитанції, проїзні, довідки – це все можна отримати в електронному вигляді і пред’явити, без необхідності друку. Залізничні квитки не є винятком і вже давно мають таку можливість. Проте, є певні особливості, які повинен знати кожен пасажир Укрзалізниці.

Поділитися:

Надаємо відповіді на найбільш поширенні запитання від пасажирів.

Різновид електронних квитків

Перш за все, треба визначитись, які електронні квитки бувають та чим відрізняються.

  • Бланк замовлення – це документ який підтверджує факт оплати проїзного або перевізного документа через мережу Інтернет, але не є підставою для посадки в поїзд і потребує заміни на документ встановленого зразка.
  • Електронний проїзний документ – це документ який підтверджує факт оплати проїзного або перевізного документа через мережу Інтернет і є підставою для посадки в поїзд без обміну в касі.
  • Електронний перевізний документ – це документ, який підтверджує оплату послуги з перевезення вантажу та багажу через мережу Інтернет і є підставою для проїзду без обміну в касі.

Більш детально про кожен з них можна дізнатися в розділі відповідей на запитання для пасажирів.

Чи обов’язково друкувати електронний квиток?

Якщо це проїзний або перевізний документ – ні. Його можна пред’явити під час посадки з вашого мобільного пристрою.

Якщо це бланк замовлення – його обов’язково треба замінити в залізничній касі на документ встановленого зразка.

Чи можна обміняти електронний квиток на друкований?

Звісно. Для цього необхідно звернутися до залізничної каси. Там необхідно буде назвати унікальний код замовлення – він зазначений зверху по центру, кириличними символами.

Можна роздрукувати на принтері самостійно? Він буде дійсним?

Так, звичайно. Для Вашої зручності, електронний проїзний та/або перевізний документ можна роздрукувати самостійно, на принтері. Він також залишається дійсним у електронному вигляді – на мобільному пристрої.

Чи буде дійсним електронний квиток у разі обміну в касі на друкований?

Ні. Якщо Ви звернулися до залізничної каси з метою заміни електронного проїзного та/або перевізного документа на друкований (бланку встановленого зразка), більше їм скористатися за допомогою мобільного пристрою буде неможливо – сканер покаже відмову.

Як ще можна отримати друкований електронний проїзний?

Якщо у Вашому місті немає залізничної каси або часу на її відвідування, або просто відсутня можливість роздрукувати вдома, можна роздрукувати квиток у терміналі ПриватБанк.

Для цього необхідно натиснути на пункт терміналу “Роздрукувати квиток” та ввести номер замовлення – Ви отримаєте документ у вигляді квитанції. Він залишається дійсним для посадки в поїзд без обміну в залізничній касі.

Якщо Ви придбали квиток через ПриватБанк, можна також зробити інакше: вставити картку банку в термінал, перейти в архів та обрати квиток, а потім вивести його на друк. Він також залишається дійсним для посадки без обміну в касі.

Чи обов’язково пред’являти паспорт або пільговий під час посадки, якщо квиток – електронний?

У будь-якому випадку. Електронний квиток не дає жодних привілеїв. Паспорт є посвідченням особи, а пільговий – підтвердження права на користування пільговим проїздом. Якщо ці документи доступні в Дії, можна використовувати їх.

Підсумки

Отже, перш за все треба розрізняти варіанти електронного документа, який ви отримали у результаті замовлення. Якщо це бланк замовлення, то для посадки він не є дійсним. Він є лише доказом, що ви сплатили послугу. Його треба обов’язково обміняти в будь-якій залізничній касі.

Підставою для посадки в поїзд є електронний проїзний та перевізний документ. Його не треба міняти, достатньо пред’явити з мобільного пристрою. Такі документи можна роздрукувати самостійно – вдома на принтері або в термінали ПриватБанк.

Але варто підкреслити, що у разі заміни електронного проїзного чи перевізного документа у залізничний касі на друкований на бланку встановленого зразка, електронний стає не дійсним – сканер покаже відмову.

Паспорт і пільговий повинні бути завжди. Електронний їх варіант у Дії – приймається.

,

Наші соціальні мережі

booking.uz.gov.ua

Офіційний сайт продажу квитків

uz-vezemo.uz.gov.ua

Інформація щодо затримок поїздів

Громадська думка

Південно-Західна залізниця - нова назва

Переглянути результати

Завантажується ... Завантажується ...
Нові коментарі
@Анонимус: Слідкую за Вашим сайтом, але небагато новин. Коли чекати оновле...
До публікації: З 17 липня буде обмежений рух призначених пасажирських поїздів у напрямку до Рахова
@Дмитро Гайдук: Розклад по Києву можна подивитися у мобільному застосунку app.
До публікації: Онлайн-табло поїздів по станціям – Raillog
@надя: А де можна подивитися по Київ?
До публікації: Онлайн-табло поїздів по станціям – Raillog
@Дмитро Гайдук: Добрий день, відкрийте дійсний квиток та за допомогою меню "поділ...
До публікації: Київ.Цифровий: оплата проїзду в електричці