Електронний квиток на поїзд: все, що треба знати

Пасажирам Часті запитання

Діджиталізація сфери послуг давно стало трендом розвитку держави: квитанції, проїзні, довідки – це все можна отримати в електронному вигляді і пред’явити, без необхідності друку. Залізничні квитки не є винятком і вже давно мають таку можливість. Проте, є певні особливості, які повинен знати кожен пасажир Укрзалізниці.

Надаємо відповіді на найбільш поширенні запитання від пасажирів.

Різновид електронних квитків

Перш за все, треба визначитись, які електронні квитки бувають та чим відрізняються.

  • Бланк замовлення – це документ який підтверджує факт оплати проїзного або перевізного документа через мережу Інтернет, але не є підставою для посадки в поїзд і потребує заміни на документ встановленого зразка.
  • Електронний проїзний документ – це документ який підтверджує факт оплати проїзного або перевізного документа через мережу Інтернет і є підставою для посадки в поїзд без обміну в касі.
  • Електронний перевізний документ – це документ, який підтверджує оплату послуги з перевезення вантажу та багажу через мережу Інтернет і є підставою для проїзду без обміну в касі.

Більш детально про кожен з них можна дізнатися в розділі відповідей на запитання для пасажирів.

Чи обов’язково друкувати електронний квиток?

Якщо це проїзний або перевізний документ – ні. Його можна пред’явити під час посадки з вашого мобільного пристрою.

Якщо це бланк замовлення – його обов’язково треба замінити в залізничній касі на документ встановленого зразка.

Чи можна обміняти електронний квиток на друкований?

Звісно. Для цього необхідно звернутися до залізничної каси. Там необхідно буде назвати унікальний код замовлення – він зазначений зверху по центру, кириличними символами.

Можна роздрукувати на принтері самостійно? Він буде дійсним?

Так, звичайно. Для Вашої зручності, електронний проїзний та/або перевізний документ можна роздрукувати самостійно, на принтері. Він також залишається дійсним у електронному вигляді – на мобільному пристрої.

Чи буде дійсним електронний квиток у разі обміну в касі на друкований?

Ні. Якщо Ви звернулися до залізничної каси з метою заміни електронного проїзного та/або перевізного документа на друкований (бланку встановленого зразка), більше їм скористатися за допомогою мобільного пристрою буде неможливо – сканер покаже відмову.

Як ще можна отримати друкований електронний проїзний?

Якщо у Вашому місті немає залізничної каси або часу на її відвідування, або просто відсутня можливість роздрукувати вдома, можна роздрукувати квиток у терміналі ПриватБанк.

Для цього необхідно натиснути на пункт терміналу “Роздрукувати квиток” та ввести номер замовлення – Ви отримаєте документ у вигляді квитанції. Він залишається дійсним для посадки в поїзд без обміну в залізничній касі.

Якщо Ви придбали квиток через ПриватБанк, можна також зробити інакше: вставити картку банку в термінал, перейти в архів та обрати квиток, а потім вивести його на друк. Він також залишається дійсним для посадки без обміну в касі.

Чи обов’язково пред’являти паспорт або пільговий під час посадки, якщо квиток – електронний?

У будь-якому випадку. Електронний квиток не дає жодних привілеїв. Паспорт є посвідченням особи, а пільговий – підтвердження права на користування пільговим проїздом. Якщо ці документи доступні в Дії, можна використовувати їх.

Підсумки

Отже, перш за все треба розрізняти варіанти електронного документа, який ви отримали у результаті замовлення. Якщо це бланк замовлення, то для посадки він не є дійсним. Він є лише доказом, що ви сплатили послугу. Його треба обов’язково обміняти в будь-якій залізничній касі.

Підставою для посадки в поїзд є електронний проїзний та перевізний документ. Його не треба міняти, достатньо пред’явити з мобільного пристрою. Такі документи можна роздрукувати самостійно – вдома на принтері або в термінали ПриватБанк.

Але варто підкреслити, що у разі заміни електронного проїзного чи перевізного документа у залізничний касі на друкований на бланку встановленого зразка, електронний стає не дійсним – сканер покаже відмову.

Паспорт і пільговий повинні бути завжди. Електронний їх варіант у Дії – приймається.

4 ,
guest
якщо бажаєте отримувати сповіщення
2 Коментарі
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі
Залишайтесь з нами

Соціальні мережі

Канали у месенджерах

Громадська думка

Південно-Західна залізниця - нова назва

Переглянути результати

Завантажується ... Завантажується ...
Нові коментарі
@Дмитро Гайдук: Simrail, мабуть. Онлайн режим з можливістю спілкування між машині...
До публікації: У що зіграти: Railroad Corporation 2 – українська стратегія про залізницю
@Сергій: вітаю, шановне панство. через брак спілкування з реальними лю...
До публікації: У що зіграти: Railroad Corporation 2 – українська стратегія про залізницю
@Дмитро Гайдук: Добрий день. При відправленні поїзда 744 зі станції Львів в напря...
До публікації: Онлайн-табло Укрзалізниці – де знайти?
@Віка: Доброго дня,Інтерсіті 744К Львів-Дарниця,звідки відбуватиметься н...
До публікації: Онлайн-табло Укрзалізниці – де знайти?
@Дмитро Гайдук: Добрий день. Ні, це не помилка. Самое в такому вигляді термін нав...
До публікації: Поїзд або потяг. Як правильно?